.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخالفت میرسلیم با نامزدی قالیباف در انتخابات 1400
سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران با انتقاد از عملکرد قالیباف در جایگاه ریاست مجلس به جام جم گفت

شمال نیوز: سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران با انتقاد از عملکرد قالیباف در جایگاه ریاست مجلس به جام جم گفت: «جناب آقای قالیباف كوله‌باری از تجربه عملیاتی در دوران جنگ تحمیلی، فرماندهی نیروی هوایی سپاه، فرماندهی نیروی انتظامی و سپس شهرداری تهران را با خود حمل می‌کند. البته این تجربیات هیچ‌كدام در جهت تسهیل مدیریت مجلس شورای اسلامی نیست و ایشان برای موفقیت خود باید سعی كند از نیروهای باتجربه در میان نمایندگان مجلس كمك بگیرد تا جبران خلأ را بكند. البته در این زمینه اقداماتی را نیز شروع كرده، ولی قدری تأخیر دارد که همین امر صدماتی را متوجه جایگاه او به عنوان خدمتگزار مجلس كرده و مانع شكل‌گیری تحولات اساسی مورد نیاز برای استقرار و پویایی كامل مجلس انقلابی شده است. مماشات آقای قالیباف در مواردی با دولت قابل توجیه نبوده و نیست.»

 

میرسلیم درباره نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: «هنوز برای اظهارنظر دقیق زود است، اما آنچه در افواه عمومی مطرح است که باید از احتمالات دور كرد، نامزد شدن برخی از شخصیت‌ها است: جناب آقای رئیسی كه اقدامات ارزشمندی را در قوه قضاییه آغاز كرده و تكمیل این كار با خود او است كه به اتكای تجربه‌ای كه در آن قوه دارد، اصلاحات دستگاه قضا را به سرانجام مطلوب برساند، ضمن آن‌كه بی‌اعتنایی به حكم رهبر معظم انقلاب را در اخلاق ایشان سراغ ندارم.

 

احتمال دیگر هم به نامزدی جناب آقای قالیباف برمی‌گردد كه اكنون در رأس قوه مقننه قرار گرفته و باید به كمك نمایندگان و در خدمت به آنها، كوشش طاقت‌فرسایی برای بازگرداندن اثربخشی مجلس انقلابی به در رأس امور بودن از خود نشان دهد. چراکه اگر مجلس اصلاح نشود، امیدی به اصلاح كشور و بهبود شرایط در جمهوری اسلامی به عنوان مردم‌سالاری دینی نباید داشت؛ ریشه بسیاری از ناهنجاری‌ها و تباهی‌ها را باید در عملكرد ضعیف و نامناسب مجلس به‌ویژه در بخش نظارتی آن سراغ گرفت. به‌علاوه من در اخلاق سیاسی جناب آقای قالیباف نمی‌بینم كه با بی اعتنایی به  مردمی كه او را انتخاب كرده‌اند و توهین به مجلس، ریاست قوه مقننه را ابزاری برای دستیابی حریصانه به ریاست‌جمهوری احتمالی قرار دهد.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.